کاغذ دیواری سه بعدی
نوشته شده توسط : arex

کاغذ دیواری سه بعدی چیست و در کجا کاربرد دارد؟

 

یکی از انواع کاغذ دیواری که این روزها بسیار پرطرفدار است، کاغذ دیواری سه بعدی است. تصور بعضی افراد از کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری با تکه های برجسته است. البته در حال حاضر کاغذدیواری با تکه های برجسته براق یا اکلیل دار زیاد است. ولی منظور از کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذدیواری است که از فاصله 4-3 متری کاملا برجسته به نظر بیاید. در واقع کاغذ دیواری های سه بعدی به گونه ای طراحی شده اند که طرح و نقش روی آن به دلیل سایه های خاصی که داده شده، برجسته به نظر می رسد.

اگر کاغذ دیواری های سه بعدی با طرح هایی مثل سنگ دکوراتیو، تکه سنگ، آجر یا چوب طراحی شده باشد، از فاصله 4-3 متری کاملا مثل سنگ، آجر یا چوب طبیعی به نظر می رسد. نکته مهم در دکوراسیون با استفاده از کاغذهای سه بعدی، نورپردازی است. سعی کنید نورپردازی طوری باشد که حتما نور از یکی از زاویه های کناری به کاغذ دیواری بتابد. در این صورت سه بعدی بودن کاغذ دیواری بهتر دیده شده و یک بعدی جدید به فضا اضافه می کند.


کاربرد این نوع کاغذ دیواری بسیار متنوع است. کاغذ دیواری های سه بعدی برای دکور پذیرایی، لابی، اتاق، فروشگاه و هتل به کار می رود و در طرح ها و رنگ های بسیار زیاد ارائه میشود. عکس های زیر نمونه هایی از کاغذ دیواری های سه بعدی آرکس را نشان می دهد:

 

کاغذ دیواری سه بعدی پلنوس      

 

 





:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: