خانه اجاره ای برای لوکس نشین ها
نوشته شده توسط : arex

کاغذ دیواری در خانه های اجاره ای

 

امروزه استفاده از کاغذ دیواری بسیار متداول شده است. کاغذ دیواری در قرن 21ام همان نقشی را بازی میکند که رنگ دیوار در دهه های 80 و 90 داشت. با این حال ممکن است شما هنوز علاقه ای به پر کردن دیوارهای خانه خود با کاغذ دیواری نداشته باشید یا خانه ای را اجاره کرده اید و نمی خواهید زیاد هزینه کنید. در این صورت از نکته های زیر استفاده کنید که بتوانید با حجم کاغذ دیواری کم (و مسلما هزینه کم) از مد کاغذ دیواری عقب نمانده و خانه خود را شیک کنید:

1-     اگر در اتاق ها صاف و بدون برجستگی است، می توانید از تکه های کوچک کاغذ دیواری به آن بچسبانید.

2-     یکی از روش های متداول و بسیار شیک، استفاده از قاب های کاغذ دیواری است که بسیار زیبا درمی آید. این قابها معمولا در اندازه های 2*1.5 زیبا دیده می شوند. ولی با این حال انتخاب اندازه آن میل شما است. 

 3-     می توان پله های راه پله ها را در داخل منزل با استفاده از کاغذ دیواری زیبا کرد. برای این کار صرفا یک رول کاغذ دیواری 5 متر مربعی کافی است.

 تکه کاغذ دیواری خانه اجاره ای

 

 4-     تکه های کاغذ دیواری را به در کمد و کشو بچسبانید.

5-     استفاده از یک تکه کاغذ دیواری یکپارچه برای درهایی که برجستگی و طرح دارند. این مورد مخصوصا برای اتاق کودکان خیلی قشنگ و به صرفه است.

*** در آخر باید یادآور شوم که برخی توزیع کنندگان کاغذ دیواری از جمله گروه کاغذ دیواری آرکس برخی از مدل های کاغذ دیواری خود را به صورت باز شده و مترمربع (به جای رول) می فروشند و شما نیاز به خرید یک رول کامل ندارید.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: